Bücher – Marketing + Vertrieb
Bücher – Marketing + Vertrieb
2024 | Buch
Case Based Research in Tourism, Travel, and Hospitality
Rethinking Theory and Practice
This book consolidates case study based research in tourism, travel, hospitality, and events under one roof. It aims to consolidate cutting edge case study based research within the wider tourism industry that investigates topical and contemporary …
- herausgegeben von:
- Marianna Sigala, Marcela Fang, Anastasia Yeark, Julia N. Albrecht, Oscar Vorobjovas-Pinta
2024 | Buch
Communicating Political Humor in the Media
How Culture Influences Satire and Irony
This anthology of studies is a follow-up to Political Humor Worldwide: The Cultural Context of Political Comedy, Satire, and Parody. It further examines political humor as a distinct sub-discipline of political communication, influenced and shaped …
- herausgegeben von:
- Ofer Feldman
2024 | Buch
Environmental Activism and Global Media
Perspective from the Past, Present and Future
This scholarly work discusses the historical, contemporary, and prospective dimensions of environmental activism and its intersection with global media. It provides a comprehensive view of the pivotal role played by the media in shaping awareness …
- herausgegeben von:
- Pardeep Singh, Bendangwapang Ao, Dr Medhavi
2024 | Buch
Associated Labor and Production in the Age of Barbarism
Education Beyond Capital
The book focuses on different practices of associated labor in Brazil and Argentina, in the case of the workers’ recuperated factories, over the past 40 years. Novaes analyses labor practices from a critical Marxist perspective as a reaction to …
- verfasst von:
- Henrique Tahan Novaes
2024 | Buch
Social-Media-Strategien für B2B-Unternehmen
Von der Konzeption bis zur Umsetzung in den verschiedenen Netzwerken
Stark praxisorientiert und mit konkreten Beispielen zeigt dieses Buch auf, wie B2B-Unternehmen von sozialen Netzwerken profitieren können. Die Lesenden erfahren das Wichtigste über die Social-Media-Landschaft in Deutschland und lernen, wie sie …
- verfasst von:
- Constanze Wolff
2024 | Buch
YSEC Yearbook of Socio-Economic Constitutions 2023
Law and the Governance of Artificial Intelligence
Artificial intelligence (AI) has the potential to radically transform our society. It may lead to a massive increase in the capabilities of humankind and allow us to address some of our most intractable challenges. It may also entail profound …
- herausgegeben von:
- Eduardo Gill-Pedro, Andreas Moberg
2024 | Buch
Management von Dienstleistungsprozessen
Service Co-Creation – Service Experience – Service Value
Dieses Buch behandelt die Grundlagen des Managements von Dienstleistungsprozessen. Da der Kunde immer am Dienstleistungsprozess mitwirkt, bringt er seine eigene Perspektive in den Prozess ein. Für Anbieter, die Dienstleistungsprozesse gestalten …
- verfasst von:
- Sabine Fließ, Stefan Dyck, Maarten Volkers
2024 | Buch
Emerging Technologies in Business
Innovation Strategies for Competitive Advantage
This book is a collection of studies that explores the adoption, applications, and implications of emerging technologies in business. Given that emerging technologies have the potential to significantly disrupt and transform existing business …
- herausgegeben von:
- Andrei O. J. Kwok, Pei-Lee Teh
2024 | Buch
Words to the Wives
The Yiddish Press, Immigrant Women, and Jewish-American Identity
This book looks at how the Yiddish press sought to create Jewish-American identities for immigrant women. Shelby Shapiro focuses on two women’s magazines and the women’s pages in three daily newspapers, from 1913, when the first Yiddish women’s …
- verfasst von:
- Shelby Shapiro
2024 | Buch
Horizonte der Kommunikation
Über Kommunikation ist viel kommuniziert worden. Watzlawick schreibt sogar, man könne nicht nicht kommunizieren. Die hier vorgelegte Aufsatzsammlung vereint eine Reihe von Beiträgen, die im Laufe der Jahre in höchst unterschiedlichen Kontexten …
- verfasst von:
- Alois Hahn
2024 | Buch
Veränderte Stadterneuerungspolitiken in China
Politikübertragung und Politiklernen unter mehreren Hierarchieebenen
"Dies ist eine sehr reichhaltige Monografie, die auf einer beeindruckenden Feldforschung in China basiert und die ausgezeichnete qualitative und ethnografische Forschungsfähigkeiten, Forschungsintegrität und kulturelle Wahrnehmungsfähigkeit in der …
- verfasst von:
- Giulia C. Romano
2024 | Buch
Handbook of Digital Journalism
Perspectives from South Asia
This book presents perspectives from South Asian countries, such as India, Nepal, Sri Lanka, Bangladesh, and Bhutan. It brings in-depth perspectives on content, communication, and community between communication theory and the digital news …
- herausgegeben von:
- Surbhi Dahiya, Kulveen Trehan
2024 | Buch
Locationmanagement für die Eventkonzeption
Dieses essential ist ein praxisorientierter Leitfaden für das Eventmanagement und hilft Ihnen bei der Auswahl der richtigen Location. Nicht nur bei Hochzeiten wird viel Zeit darauf verwendet, die passende Location zu finden. Der Raum ist bei …
- verfasst von:
- Kristina Sommer
2024 | Buch
Feminismus im Netz intersektional-empowernd-angreifbar?!
Eine qualitative Studie zum Umgang mit digitaler Gewalt
Feministische Aktivist*innen haben sich schon immer verschiedener Medien bedient, um zu kommunizieren, sich zu artikulieren und zu vernetzen. Durch die Digitalisierung und die damit verbundenen Möglichkeiten erweitern sich feministische …
- verfasst von:
- Anja Roß
2024 | Buch
Autonomous Vehicles and Civil Liability in a Global Perspective
Liability Law Study across the World in relation to SAE J3016 Standard for Driving Automation
In the automotive sector, digitalisation, connectivity and automation are rapidly expanding. In tomorrow’s vehicles, human beings will merely be passengers – which raises a host of complex legal issues regarding accidents involving self-driving …
- herausgegeben von:
- Hans Steege, Ilaria Amelia Caggiano, Maria Cristina Gaeta, Benjamin von Bodungen
2024 | Buch
Ear Economy
China Audio Streaming Programs Study
This book sheds light on the overall description and explanation of the current socio-political, economic and cultural environment concerning the development of China's audio streaming programs industry. It interprets the emergence of the “ear …
- verfasst von:
- Ying Huang
2024 | Buch
Unity, Ambiguity, and Flexibility in Theme Music for Game Shows
A Winning Combination
With flashing lights, bright colors, and big money, game shows have been an integral part of American culture since the days of radio. While the music that accompanies game shows is charming and catchy, it presents two unique, opposing challenges: …
- verfasst von:
- Christopher Gage
2024 | Buch
Cooperation Between Companies and Non-profit Organizations
Taking Responsibility Together: Guidelines for Constructive, Credible and Transparent CSR Projects
This book describes how cooperation between companies and non-profit organizations can be successfully structured. Companies want and need to take on more social responsibility, and joint projects with non-profit organizations are therefore more …
- verfasst von:
- Gabriele Faber-Wiener, Bettina Gjecaj
2024 | Buch
COVID-19 Impact on Tourism Performance in Africa
This book examines the impact of the COVID-19 pandemic on tourism performance in Africa. It covers a wide range of topics that will interest academic readers and researchers, including the effects of COVID-19 on various segments of the tourism …
- herausgegeben von:
- Peter Chihwai
2024 | Buch
Auswirkungen der Cookieless Future auf Onlinevideovermarkter
Bedeutung von Drittanbietercookies für den Onlinevideowerbemarkt und seine Akteure
Drittanbietercookies ermöglichen Vermarktern eine fundierte Kampagnenanalyse und Zielgruppenbestimmung. Welche Auswirkungen hat der Wegfall von Cookies auf sie? Das essential beschreibt zunächst Cookies und deren aktuelle Einsatzfelder. Auf Basis …
- verfasst von:
- Miriam Goetz, Paula Lippert