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Bücher – Marketing + Vertrieb

Bücher – Marketing + Vertrieb

2024 | Buch

Case Based Research in Tourism, Travel, and Hospitality

Rethinking Theory and Practice

This book consolidates case study based research in tourism, travel, hospitality, and events under one roof. It aims to consolidate cutting edge case study based research within the wider tourism industry that investigates topical and contemporary …

herausgegeben von:
Marianna Sigala, Marcela Fang, Anastasia Yeark, Julia N. Albrecht, Oscar Vorobjovas-Pinta

2024 | Buch

Communicating Political Humor in the Media

How Culture Influences Satire and Irony

This anthology of studies is a follow-up to Political Humor Worldwide: The Cultural Context of Political Comedy, Satire, and Parody. It further examines political humor as a distinct sub-discipline of political communication, influenced and shaped …

herausgegeben von:
Ofer Feldman

2024 | Buch

Environmental Activism and Global Media

Perspective from the Past, Present and Future

This scholarly work discusses the historical, contemporary, and prospective dimensions of environmental activism and its intersection with global media. It provides a comprehensive view of the pivotal role played by the media in shaping awareness …

herausgegeben von:
Pardeep Singh, Bendangwapang Ao, Dr Medhavi

2024 | Buch

Associated Labor and Production in the Age of Barbarism

Education Beyond Capital

The book focuses on different practices of associated labor in Brazil and Argentina, in the case of the workers’ recuperated factories, over the past 40 years. Novaes analyses labor practices from a critical Marxist perspective as a reaction to …

verfasst von:
Henrique Tahan Novaes

2024 | Buch

Social-Media-Strategien für B2B-Unternehmen

Von der Konzeption bis zur Umsetzung in den verschiedenen Netzwerken

Stark praxisorientiert und mit konkreten Beispielen zeigt dieses Buch auf, wie B2B-Unternehmen von sozialen Netzwerken profitieren können. Die Lesenden erfahren das Wichtigste über die Social-Media-Landschaft in Deutschland und lernen, wie sie …

verfasst von:
Constanze Wolff

2024 | Buch

YSEC Yearbook of Socio-Economic Constitutions 2023

Law and the Governance of Artificial Intelligence

Artificial intelligence (AI) has the potential to radically transform our society. It may lead to a massive increase in the capabilities of humankind and allow us to address some of our most intractable challenges. It may also entail profound …

herausgegeben von:
Eduardo Gill-Pedro, Andreas Moberg

2024 | Buch

Management von Dienstleistungsprozessen

Service Co-Creation – Service Experience – Service Value

​Dieses Buch behandelt die Grundlagen des Managements von Dienstleistungsprozessen. Da der Kunde immer am Dienstleistungsprozess mitwirkt, bringt er seine eigene Perspektive in den Prozess ein. Für Anbieter, die Dienstleistungsprozesse gestalten …

verfasst von:
Sabine Fließ, Stefan Dyck, Maarten Volkers

2024 | Buch

Emerging Technologies in Business

Innovation Strategies for Competitive Advantage

This book is a collection of studies that explores the adoption, applications, and implications of emerging technologies in business. Given that emerging technologies have the potential to significantly disrupt and transform existing business …

herausgegeben von:
Andrei O. J. Kwok, Pei-Lee Teh

2024 | Buch

Words to the Wives

The Yiddish Press, Immigrant Women, and Jewish-American Identity

​This book looks at how the Yiddish press sought to create Jewish-American identities for immigrant women. Shelby Shapiro focuses on two women’s magazines and the women’s pages in three daily newspapers, from 1913, when the first Yiddish women’s …

verfasst von:
Shelby Shapiro

2024 | Buch

Horizonte der Kommunikation

Über Kommunikation ist viel kommuniziert worden. Watzlawick schreibt sogar, man könne nicht nicht kommunizieren. Die hier vorgelegte Aufsatzsammlung vereint eine Reihe von Beiträgen, die im Laufe der Jahre in höchst unterschiedlichen Kontexten …

verfasst von:
Alois Hahn

2024 | Buch

Veränderte Stadterneuerungspolitiken in China

Politikübertragung und Politiklernen unter mehreren Hierarchieebenen

"Dies ist eine sehr reichhaltige Monografie, die auf einer beeindruckenden Feldforschung in China basiert und die ausgezeichnete qualitative und ethnografische Forschungsfähigkeiten, Forschungsintegrität und kulturelle Wahrnehmungsfähigkeit in der …

verfasst von:
Giulia C. Romano

2024 | Buch

Handbook of Digital Journalism

Perspectives from South Asia

This book presents perspectives from South Asian countries, such as India, Nepal, Sri Lanka, Bangladesh, and Bhutan. It brings in-depth perspectives on content, communication, and community between communication theory and the digital news …

herausgegeben von:
Surbhi Dahiya, Kulveen Trehan

2024 | Buch

Locationmanagement für die Eventkonzeption

​Dieses essential ist ein praxisorientierter Leitfaden für das Eventmanagement und hilft Ihnen bei der Auswahl der richtigen Location. Nicht nur bei Hochzeiten wird viel Zeit darauf verwendet, die passende Location zu finden. Der Raum ist bei …

verfasst von:
Kristina Sommer

2024 | Buch

Feminismus im Netz intersektional-empowernd-angreifbar?!

Eine qualitative Studie zum Umgang mit digitaler Gewalt

Feministische Aktivist*innen haben sich schon immer verschiedener Medien bedient, um zu kommunizieren, sich zu artikulieren und zu vernetzen. Durch die Digitalisierung und die damit verbundenen Möglichkeiten erweitern sich feministische …

verfasst von:
Anja Roß

2024 | Buch

Autonomous Vehicles and Civil Liability in a Global Perspective

Liability Law Study across the World in relation to SAE J3016 Standard for Driving Automation

In the automotive sector, digitalisation, connectivity and automation are rapidly expanding. In tomorrow’s vehicles, human beings will merely be passengers – which raises a host of complex legal issues regarding accidents involving self-driving …

herausgegeben von:
Hans Steege, Ilaria Amelia Caggiano, Maria Cristina Gaeta, Benjamin von Bodungen

2024 | Buch

Ear Economy

China Audio Streaming Programs Study

This book sheds light on the overall description and explanation of the current socio-political, economic and cultural environment concerning the development of China's audio streaming programs industry. It interprets the emergence of the “ear …

verfasst von:
Ying Huang

2024 | Buch

Unity, Ambiguity, and Flexibility in Theme Music for Game Shows

A Winning Combination

With flashing lights, bright colors, and big money, game shows have been an integral part of American culture since the days of radio. While the music that accompanies game shows is charming and catchy, it presents two unique, opposing challenges: …

verfasst von:
Christopher Gage

2024 | Buch

Cooperation Between Companies and Non-profit Organizations

Taking Responsibility Together: Guidelines for Constructive, Credible and Transparent CSR Projects

This book describes how cooperation between companies and non-profit organizations can be successfully structured. Companies want and need to take on more social responsibility, and joint projects with non-profit organizations are therefore more …

verfasst von:
Gabriele Faber-Wiener, Bettina Gjecaj

2024 | Buch

COVID-19 Impact on Tourism Performance in Africa

This book examines the impact of the COVID-19 pandemic on tourism performance in Africa. It covers a wide range of topics that will interest academic readers and researchers, including the effects of COVID-19 on various segments of the tourism …

herausgegeben von:
Peter Chihwai

2024 | Buch

Auswirkungen der Cookieless Future auf Onlinevideovermarkter

Bedeutung von Drittanbietercookies für den Onlinevideowerbemarkt und seine Akteure

Drittanbietercookies ermöglichen Vermarktern eine fundierte Kampagnenanalyse und Zielgruppenbestimmung. Welche Auswirkungen hat der Wegfall von Cookies auf sie? Das essential beschreibt zunächst Cookies und deren aktuelle Einsatzfelder. Auf Basis …

verfasst von:
Miriam Goetz, Paula Lippert