Skip to main content

2016 | OriginalPaper | Buchkapitel

On-Time Delivery

verfasst von : Patrick Tarvin

Erschienen in: Leadership & Management of Machining

Verlag: Carl Hanser Verlag GmbH & Co. KG

Aktivieren Sie unsere intelligente Suche, um passende Fachinhalte oder Patente zu finden.

search-config
loading …

Most people do not realize that customers have customers. Rarely is a machined product sold directly to the end user. Nothing will affect a business relationship more than a significant late delivery to your customer. Why? Only bad events occur when your customer does not receive the product on time. First, you may be idling your customer’s workforce, which will also prevent your customer from shipping to their customer. If their work force is not idle, they may be forced to work on secondary priorities.

Sie haben noch keine Lizenz? Dann Informieren Sie sich jetzt über unsere Produkte:

Springer Professional Hanser Technik Paket

Metadaten
Titel
On-Time Delivery
verfasst von
Patrick Tarvin
Copyright-Jahr
2016
Verlag
Carl Hanser Verlag GmbH & Co. KG
DOI
https://doi.org/10.1007/978-1-56990-640-8_16

    Marktübersichten

    Die im Laufe eines Jahres in der „adhäsion“ veröffentlichten Marktübersichten helfen Anwendern verschiedenster Branchen, sich einen gezielten Überblick über Lieferantenangebote zu verschaffen.